Merhabalar arkadaşlar 🌸 8. Haftamdayım henüz bir hastane seçemedim, araştırmadayım.
Bir defa devlete kontrole gittim buca kadın doğuma. Kan alma biriminde hiç hoş davranışlarla karşılamadım bu yüzden özele gitmeyi düşünüyorum.
Sizler kaçındı ayda karar verdiniz? Memnun musunuz?
Hem hastane hem doktor önerilerinizi alabilirim şimdiden teşekkür ederim 😇🙏🏼🌷