Pazartesi kontrolümüz var 20 haftalık olacağız ama hala hareket hissedemiyorum. Dr plesanta önde demişti en son gittiğimde o yüzden dedi. Bir iki hissettim sanki ama çok nadir, elim karnımda hep tedirginim bişey oldu diye. Daha önce düşüklerim oldu o yüzden hep korkuyorum😔