blogmomies Esross10 Doğumu bir hastanede mi yaptırıyor peki? Onlar hakkında bilgi verdiler mi? Doğum ücreti falan nedir?
Esross10 blogmomies evet güven de yada memorialde yaptırıyor güven 12-13 bir fiyatı varmış sadece hastane ücreti bu. Doktor kendi ücretini ayrı alıyor. İkisi zaten normal bir hastane fiyatına denk geliyor.
Tugbazdmr Nurr29 gerçekten çok iyi bir insan isminizi hatırlıyor değerli hissettiriyor umarım sizde çok memnun kalırsınız 🙏🏽
Nurr29 Tugbazdmr inşallah yaa 20 haftalık olduk ama artık devamlı ona gitmek istiyorum fiyat çok istemezler umarım ☺️
Tugbazdmr Nurr29 umuyorum 24. Haftadan sonrayı kapsayan bir doğum paketleri vardı yanlış hatırlamıyorsam.