Yagmur1991 Tek omega 3 kaynagı balık degilki.boşverin o konuşanları tabike yemege çalışın ama insanın içi bişeyi almıyorsa almıyor zorlayınca daha çok tiksiniyosun.ceviz,fındık,semizotu,yeşil yapraklı sebzeler,özellikte keten tohumu(dövülmüş şekilde) hepsi omega 3 deposu.hiç olmadı takviye olarak alabilirsiniz.böyle moral bozan insanlarıda bogasım geliyo benim hepbir olumsuzluk agızlarında,duymayın bence🌸😉🤗🤗