Deletedmom_79 6 gün oldu sezaryen olalı idrar yaparken başta aşırı yanıyor ve böyle normal dururken de idrar torbasında yanma oluyor, ameliyat esnasında sonda takılıyor ondan olabilir mi başına gelen var mı?
ipek-karadag80 Deletedmom_79 Maalesef o ağrı oluyor canım idrar yaparken ama geçiyor insAllah seninkide geçer bende dün oldum bugün 2.gunum bende de var
Allahkahretmesin1 Deletedmom_79 sonda yüzünden oluyor dikişimin acısını bile o kadar uzun çekmedim ben 10 gün falan sürdü
Hilalgurce Deletedmom_79 sonda uzun süre kaldıysa enfeksiyon yapiyor bence bir tahlil verin antibiyotik verebilir Dr
Deletedmom_79 ipek-karadag80 inşaAllah canım teşekkür ederim sana da geçmiş olsun umarım senin de en kısa zamanda geçer 🌸
Deletedmom_79 Allahkahretmesin1 hadi ya benim de ondandır o zaman heralde teşekkür ederim size de geçmiş olsun🌸
Aselzerya Ayy bende o yanmayı ağrıyı çektim malesef ama geçiyor korkmayın tez vakitte iyilesrsiniz insaallah
Minaesra Deletedmom_79 sondadan dolayı maalesef, benim 5-6 gün sonra geçmişti inşallah seninkide hemen geçer