Elif1147 ya anlamadığım bu çok mu komik. Ben Dr umla paylaştığımda bile o bukadar eğlenmedi hareketlerini takip et devam ederse gel dedi hani anlamıyorum sizi, neden bukadar insanlarla dalga geçmeye hevesli meraklısınız. Evet gece öyle bi hareket ediyor ki uykumdan uyandırıyor ve ben sırf dünden beri bu hareketlerini alamadığım için tedirgin oldum.niye burda yalan söyleme gereği duyayım ki Nolur insanları incitmeyelim sizin o gülme hareketiniz bile çok yanlış bence çünkü şuan ben çok tedirginken ve sizinle bişeyler paylaşmak istiyorken dalga geçer gibi konuşmanız inanın hiç hoş değil.