Ervaablaoluyor korkma canım allah büyüktür olmaz inşallah öyle birşey. Bak ben hamile olduğumu öğrenmeden önce vajinamın alt kısmına öyle bir ağrı girmişti ki kalkamıyordum ayağa yatakta kıvrandım durdum yarım saat ağladım resmen sanmıyorum ki senin ağrın o derece olsun canım kokuma benimde çok ağrım oluyordu ben daha 6 haftalık hamileyken kaç km yol yaptım bende araları 7-8 saat olan şehirlere gittim sonra doktora ağrım var diyip gidince kızdı bana olur tabi evliya çelebiye döndün dedi progestanın varsa iç canım ben en ufak ağrım olunca içiyordum düşükleri engelliyor rahim duvarını kalınlaştırıyor.