PrensinibekleyenAnnee Kızlar hem idrarda hem kanda enfeksiyon çıkmış crp 30.cıkmıs arastırdım kuru dutu kaynatıp içmek iyi geliyormuş enfeksiyona bebeğe zararı olur mu dut suyu
Adensmom8 PrensinibekleyenAnnee benim 34 çıkmıştı açıkçası zararlı olur diye ben öyle şeyler içmedim sadece soğan sarımsak sık tüketip boll bol su içmiştim
e_blue_sky_a PrensinibekleyenAnnee ben hamileliğimi öyle öğrendim crp 10 çıkmıştı. Acile gidince beta hcg de yapmışlardı. Benim ilk günler olduğu için tedavi vermediler. Çok uyudum bir de çok su içtim. Geçen bir kadın doğum uzmanı instegramda antibiyotik kullanmak yerine günde 5litre su içinin vücutta antibiyotik yerini tutar demiş