Giz15 36+5 haftalığız ve Diyarbakır Memorial de doğum yapacağım doktorumdan memnunum ama merak ettiğim bu hastanede doğum yapan var mı ilgi alaka nasıl acaba?
Sedoliko Ablam iki doğumunu da orada gerçekleştirdi. Çok memnun kaldık, hemşireleri ve doktoru çok çok ilgilendi.