Seyo64 Arkadaslar ben testi yaptım 2 3 dakika sonra yok diye çöpe attım 2 saat sonra baktım çok hafif cizgi vardı daha sonra da bu şekilde oldu bu nedir![https://imgyukle.com/i/rvWUsR]
Sibelnogma Seyo64 var canım benimde öyle oldu erken teste ilk 3 4 dakka Çıkmadı baya sonra baktım çift çizgi olmasa cıkmazdı bence hamilesin kaçıncı bebeğin ?
Seyo64 Hgmom1 bende öyle gördüm canim sonra böyle idrar damlasında kızarip gidiyor ya test yapinca oyle oldu 2 kez sonra bu hale geldi anlayamafdim
Seyo64 Yasemen790 ama 2 saat sonra çıktı emin de olamıyorum adetim gecikmedi daha 3 gun var lazere gidicem diye varsa bi bakayım dedim
Seyo64 Sibelnogma 2. Olacak varsa eğer hayırlısıyla ama diğer çocuğum küçük olduğu için korkuyorum biraz
Seyo64 Babymommm123 tesekkur ederim canim ama hani bu idrarın damlatinca kırmızı oluyor çizgiler oyle çıkıyor ya 2 saat sonra çöpten çıkarınca gene o şekilde bi dağılma oldu ama şuan rengi soluyor tekrar anlamadim
Betemmm Kuruma çizgisi bu. Pozitif olunca diğer çizgide aynı kalınlıkta oluyor bu biraz daha ince silik olan. Ama gene de içiniz rahat etsin isterseniz kan verin. Başıma çok geldiği için biliyorum
Busy Seyo64 bence var canım gebelik . Kuruma çizgisinde hiç kızarıklık olmaz sadece yeri belli olur kabarık gibi. Bunda kızarıklık var yani hcg hormonu var bence . Adete daha olduğu için silik çıkması normal
Seyo64 Arkadaslar ben erken gebelik testi yaptım negatif çıktı galiba kuruma cizgisiymis bu kan verdim ama kan sonucum daha çıkmadı erken gebelikte çıkmadığı için kanda da bir ümidim yok