31 haftalığız bu hafta böyle zor geçiyor ya alaturka tuvalet kullanıyorum büyük abdest için girdiğimde belime bacaklarıma ağrı giriyor normal zamanda ara ara karnımın alt bölgesine ağrı giriyor ve bebek sertleşiyor nefes alamayorum yalanci sancı mi bilmiyorum bunları yaşayanlar oldu mu ya asil hamilelik 30 dan sonra başlıyormuş meğer