Arkadaşlar selam. Sormak istediğim burda görüyorum yazıyolar bebeğin ayağı midemde, eli göğsümde, başı biyerde falan acaba neyinin nerede olduğunu nasıl anlıyorsunuz ben hep sol tarafta yada ortada hissediyorum ama neyi olduğunu anlamıyorum mesela sağda hareket hissetmiyorum. Bide sadece yatarken hissediyorum sizde böyle misiniz ?