Kızlar 11 haftalık hamileyim çok şiddetli bulantı ve kusmalarım vardı. Dün çok arttı ve su içsem çıkarmaya başladım akşama doğru da ishal başlayınca zehirlendiğimi anladım haftasonu olduğu için en yakın hastaneye gittim serum verdiler. Eve gelip bir şeyler yedim ama yine hafif bir mide bulantım devam ediyor normal midir? Ve bütün gün 9-10 kez çıkardım bebeğe bir şey olmuş mudur? Acil doktoru olduğu için ultrason ile bakmadı maalesef