Ben hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce bırakma kararı almıştım. Baya da tiryakiydim asla bırakamam diyen bir insandım. Rabbimin işi işte hamileymişim ve bırakmamı nasip etmiş. 37. Haftadayım 3-5 tane içmişimdir o da aşırı sinirli stresli anıma denk geldi duramadım tiksinerek içtim. Ama bebeğin oksijen yerine sigara dumanı soluyor. Damarlarında yada uzuvlarında sorun olma ihtimali çok yüksekmiş. İnşallah biran önce bırakırsın sende canım