Hemsirees55
Ben 29+2 haftalığım bana da herkes aynısını söylüyor ayaklarım bacaklarım aşırı şişti bana doktorum bol su ve yürüyüş önerdi ama ben yürüyüş yapamıyorum çok sıcak dayanamıyorum ama evde egzersiz yapmaya çalışıyorum ve sabit durmamaya çalışıyorum çok şükür geçti ayaklarımın ve bacaklarımın şişliği indi yüzümde kaldı o da heralde doğumdan sonra gider hamilelikte normal böyle şeyler üzme kendini herkes kendine baksın sadece bizi üzmek için varlar sen hamilesin kibar olalım diyen yok hep kırıcılar