Zeyno_21 bende hareketlerini hissettiğimden beri yaşadım o durumu hatta ayakta uzun durunca aşağı doğru garip bi çekilme acı ağrı karışımı gibi birşey hissediyorum 28 haftalığım hala aynj baskıyı hissediyorum 2 haftada bir doktor kontrolüne gidiyorum ama doktor normal diyor bebek büyüdüğü için kasları açıyor diyor. Erken falanmı doğurucam hatta diyip muayneye gitmiştim rahim uzunluğuna vs bakıp öyle bi tehliken yok dedi. Magnezyum içeli hafifledi çok şükür.. bide benim oğlum baya hareketli onunda etkisi varmış 🙈 Ama doktor korkma erken doğumla alakası yok dedi..