Rablrbnn ben iki doğumda da normal doğum için direnen fakat son anda,normal
Doğurmaya müsaitken,sezeryan doğuma giden bir anneyim.doktorum ikinci doğum için,kendisini ssvd için tercih ettiğimi bildiği halde,beni sezeryana yonlendiriyordu.Bahsettiği ihtimallerin hiçbirini yaşamadım.Her şey çok normal gelişti.Bana Epidural de vermediler.Bebek geliyordu.Sezeryan dikişlerimde açılma,kanama hiçbiri olmadı.Ben doktor kurbanı oldum.Kendisi pek ilgilenmedi benimle doğum esnasında.yani bir komplikasyon gelişmezse,normal doğumu deneyin.ben üçüncü doğumum
İçin yine deneyeceğim çünkü yapabileceğimi biliyorum.sadece iyi bir doktora ve ebeye denk gelmek gerekiyor.