acemii_annee az önce uyuyakaldım. uyandığımda yüzüstü yatıyordum. bir sıkıntı olur mu acaba çok korkuyorum. 22 haftalık hamileyim
Roro37 acemii_annee annen bana hamileyken hep yüz üstü uyumuş nasıl yapıyordun acımıyor mu diyordum yoo çok güzel uyuyordum demişti o zamanki kadınlar ne bilsin sağlıklı uyuma pozisyonunu 🤭 velhasıl hiç bişey olmadı gayet sağlıklı bir bebek olarak dünyaya geldim içiniz rahat olsun ❤️
Mine9166 acemii_annee bende o haftalarda yanlışlıkla yüzüstü yatmıştım. Hatta eşim bebeği ezdin diye baya korkuttu beni . Ama birsey olmadı ilerleyen haftalarda uykuda bile yüzüstü donemiyorsunuz merak etmeyin.
Busraa-aa Benim bi ara uykum gelmedi dedim bi yüz üstü uzanayım da uykum gelsin yok anam uzanır uzanmaz çocuğum anasına üç tekmeyi attı bende dedim tamam tamam uzanıyorum bee diyip trip attım 😁😁😁
aysenr9918 acemii_annee Hiç korkma Allah’ın izniyle bir şey olmamıştır sol tarafına yat bebeğini dinle hareketini hissetmeye çalış istersen çikolata vs ye bakalım hareketli mi ben 29+3 haftalık birisi olarak söylüyorum bazen bende uyandığımda yüz üstü buluyorum kendimi ama elimden geldiğince soluma veya sağıma yatıyorum bebeğim rahatsız olmasın diye