Sebahat42 Kızlar 3lü test yaptırıp rısklı cıkan varmı degerler kaç cıkmıştı sonrasında ne oldu nolur bısey söleyın
Cansu10 Sebahat42 netten baktıysan orda yazmıyor canım sonuçlar bu değerlere bakmıyorlar orda dediğim gibi trismoy 21 falan yazıyor omların yanında 1/... gibi riskler yazar orası önemli olan
Sebahat42 Cansu10 öle bişey yazmıyor cnm benım tahlılde yınede cok saol ilgılendıgın için inş.bılen bırısı cıkar
Lenan Merhaba hemşireyim internet ten baktığınız için sadece değerlerini yazıyor size lazım olan kısım rapor kısmı onuda hastaneden alabilirsiniz ancak umarım herşey gönlünüzce olur
Lenan Rapor olmadan bu sayılar tek başına birşey ifade etmez raporunuzda düzeltilmiş normları baz alınarak hazırlanır çünkü