Bsrnura merhabalar asilama cok kisa bir islem .ilaclarinizi hep ayni saatte yapmaya calisin zaten hemsire size detayli egitim veriyor ilac kullanimi ile ilgili.igneler hic acitmiyor.asilama da bende acitma yapmamisti.bide ilk asilamaniz tutmaz ise moral bozmayin benim asilamadan sonraki ay ara verelim dedigi icin doktor ara vermistik o ay hamile kaldigimi ogrenmistim.hersey gonlunuze gore olsun sevgiler