Esraabbaa bende 3 aylık olana kadar hamile olduğumu bilmiyordum bir sürü ilaç kullandım tabi bilmediğim için. Hepsini doktora anlattım farmakoloji bölümüne yolladılar beni oradakilerede anlattım kullandığım ilaçların etkisinin olmadığını söylediler bazı ilaçlar yüksek risk grubundaymış sizde böyle yapın bence farmakolojinin amacı bu zaten aklınızda kalmamış olur