Ogretmenms Kızlar 37 haftalık gebeyim ve sanki adet olacakmışım gibi sancım var. Yani adet olunca çektiğim sancının aynısı bu normal mi sizce başına gelen var mı?
Merve800 Ogretmenms bende 36+2 deyim aynısı bendede oluyor doktora gittim nsty ye bağladılar sancılarım normal çıktı o doğuma hazırlık yalancı sancılarmış ama yinede bir doktora git istersen