Benim oğlumda öyle olmuştu doktora gitmeniz de fayda var ilaçlarla iğnelerle durduruyorlar panik yapmayın korkulcak hiç bişi yok bu şekilde 35 haftaya kadar dayandık sürekli hastanede yattım sancılarım ağrılarım çoktu 35 de de doğdu çok şükür 2400 doğdu küveze bile almadılar kilosu iyiydi kontorole die gittim doğuma alındım lütfen göz ardı etmeyin önemsememrzlik yapmayın