Biliyorum ilk aylarda özellikle 3. Aya kadar saç boyama önerilmiyor ama kaç aydır saçımı boyatmak için bekliyorum berbat bir halde ve maddiyattan dolayı boyatamadım önümüzdeki aya ayarladık boyatacaktim şuanda da 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Bir tane bebeğim var zaten küçük ama emmiyor mama veriyorum. Boyatanlarda var çevremde yine de kararsız kaldım boyatmayi çok istiyorum acaba dipleri boyatmasam ombre tarzı sıkıntı olur mu ki?