Blcn_13 Üç aylık gebeyim ilkim düşük oldu ,şuan ikinci çok şükür sıkıntım yok genital temizlik ağda yaptırmak istiyorum bişi olur mu acaba zarar gelirmi bebeğe
Mrvkrpnr Blcn_13 genelde gidiyorlar ama siz yinede doktorunuza danışın her doktor aynı şeyi söylemiyor sizin durumunuzada bağlı mesela bn gittiğimde muayenden sonra sorduğumda şimdilik gitme demişti
Mrvkrpnr Şuan 33 hafta ama benim sorduğumda doktoruma 20 li haftalardi son aylarda doğumu tetikliyor deniliyor bn aliskin olmadığım için kasıyorum kendimi ilk aylarda korktuğum için gitmedim son aya kadr gidenlerde oluyor