Betuss7 hiç almadım canım sadece hastane çıkışını instgramdan yaptırdım 0,3 11 li oda çok kısa giydi 1 hafta Bebek yeni doğdunda çok hızlı büyüyor çünkü sarılık olmasın diye sık emziriyorsun gerekirse mama takviyesi yapıyorsun kızımdada oğlumdada 0,3 sadece hastane çıkışını aldım yani sende bence dediğim gibi yap