annemsii
7+2 yim 3 doktor değiştirdim kızlar ilk gittiğim yıllık izine gitti die bir başkasına göründüm zaten ilgili değildi onun dışında başka birine daha göründüm hastanenin en iyi doktoru die gittim ama eşim de bu sefer ona bir daha gitme diyor erkek doktor oldupu için ve bana 2 hafta sonra gel dedi şimdide En son gittiğim dokorun eşine gidicem napayım bilemedim