Gultenaslan_27 haftalarca sıcak havalarda soğuk algınlığıyla uğraştım ikidebir hastaneye gidip serum yiyip geri geliyordum. Bağışıklık iyice düşüyor o yüzden oyle oluyor cok fazla kalabalık ortamlarda bulunmuyorum artık. Ben bol su içiyordum üç lt icmek gerekiyormus. Ihlamur icebilirsin ben ictim gunde uc taneyi gecirme demisti doktor. Bu sıcaklarda nasıl içilir bilmem. Burun tıkanıklığı için de okyanus suyu vermisti doktorum iyi gelmişti bana. Geçmesi biraz uzun sürüyor ama geçiyor gecmis olsun 🥰