Kızlar merhabalar, dün akşam hafif pembe renkli kanamam oldu acile gittik bebeğin hareketleri degerleri vs her şey normal çıktı. Doktor açıklıgımı kontrol etti ve 2 cm açıklıgım vardı , kanamanın da ondan oldugunu söyledi. Bu haftada bu açıklıgı olan var mı varsa dogum ne zaman başladı? Erken dogum olabileceginden korkuyorum 😞