Merhaba kızlar başlıkta ki makrome sayfasıyla 1 haziranda toplu bir siparişle bebeğime kapı süsü hediyeler için anlaştık toplu siparişte 20-25 gün olacaktı. Hanımefendiyle asla iletişime geçemiyorsunuz ve birlikte ilerleyemiyorsunuz magnetleri bastıramadı iptal etmek zorunda kaldık 2 ay olacak bitirmeyi bırakın yapmadığı için iki haftadır bitirdiğini iddia ettiği ürünleri her gün kargoya çıkaracağını söyleyerek erteliyor kendisinden haber asla alamıyorsunuz cevap vermek ne güne yalvar yakar peşinde geziyorsunuz ödemeyi baştan yapmamı istediği için bu şekilde mağdur oldum detaylarına girmiyorum bu işin detayları mide bulandırıcı eğer stresten erken doğurmak istemiyorsanız bu satıcıdan uzak durun asla doğruyu konuşmuyor dolandırılmaktan beter oldum.