Haticeksc kırkı çıkana kadar annemde akşam ezanı okunmadan toplatırdi bana. İnanmasan da toplardim eskilerde kırk basması denen olay (açılımını bilmiyorum) 😅 bu arada sadece çamaşır değil dışarı da çıksak akşam ezanından önce dönülmesi gerekti ona göre. Hiçbir şey olacağından değil takma kafana 🫶