RRC Dün ovitrelle çatlatma iğnesi yaptım kendime. Biraz karın ağrım var. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
babyiscoming_ tatlisbirkiz yaptım canım maalesef negatif zaten buna hazırlıklıydım 36. Saati değerlendirememiştik biz. Bakalım artık sonraki ayları bekleyeceğiz🥲
tatlisbirkiz babyiscoming_ dur bakalım canım belki idrara yansımadı 14. 15. Günlerde de yap bitane bence. Benim de kaşık ağrılarım başladı her an regl olcak gibiyim
babyiscoming_ tatlisbirkiz bilmiyorum ki canım olabilir mi öyle bir şey. Erken gebelik testi yaptım çünkü predictor varsa gösteriyor hemen 🥲
tatlisbirkiz babyiscoming_ olabilir tabiki canım. Bende bu ay olmazsa tüp bebek düşünüyorum artık bir kaç aya