Zeynep26 Merhaba Doğum yaklaşıyor hediyelik telaşıda başladı.😃 bebek şekerlerini nerde yaptırdınız . Böyle isimli süslü bişeyler olsun istiyorum kız bebek için 😊😊
Seymamurduk Zeynep26 ben çok araştırdım çok siteden almaya kalktım sonra içime sinmeyenler oldu vazgeçtim. En son bu sayfayı buldum iki günde hem istediğim tasarımı yaptı hemde kargoya verdi kesinlikle öneririm fiyatları da gayet makul bence çok araştırdığım için piyasayı öğrendim artık 😂 https://instagram.com/suslucikolata?utm_source=ig_profile_share&igshid=6518firu3bg6 Sayfa bu bir bakın.
Elif7781 Zeynep26 https://instagram.com/gizemsekercikolata?utm_source=ig_profile_share&igshid=uvwtxjh2vj34 ben burda yaptırdım hemde uygun fiyata memnunda kaldım tavsiye ederim
Filizsmh Zeynep26 https://www.haciserif.com.tr/bebek/cikolatasi/ Ben burdan yaptırdım memnunda kaldım.
Yasminadem Zeynep26 canım ben de öyle süslü püslü bişey istedim hacı şeriften yaptırdım biraz maliyetli oldu ama çok güzel oldu
Kyhnsnl58 Kayserideyim burda kilo hesabı yapan ve kayseride meşhur bi yer var nişanımda oraya yaptırmıştım yine oraya yaptırırım nasip olursa 😊 istediğin model oluyor kilosu 60 tl idi içinde 120 tane vardı.kutuylada 75ti.bu yılda artsa 10 15 tl artar belki ekonomik krizden.
behrem Elif7781 merhaba, hangisinden yaptırdınız ve kaç kişilik ne kadar tuttu acaba sorması ayıp değilse? 🙈
Janset2105 Ben gitti gidiyordan boş mika kutu ve mantar tıpa şişe siparişi verdim kutulara badem şekeri alacağım mavi şişelere de renkli kolonya alıp kurdela inçi gibi şeylerle kendim süsleyeceğim boş kutuların tanesi 50 kuruştu 20-20 sipariş verdim baya uyguna denk geldi
Yagmur1991 Janset2105 hastahane odasindami goturuceksiniz bunları yoksa bebek mevludundemi kullanicaksiniz
Janset2105 Derin_34 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/50cc-mantar-tipali-cam-sise-384861027 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/mika-kutu-384930538
EceVardar Kesinlikle hacı şerif bebek çikolatasını öneririm harika çok kısa sürede de teslimatı yapıyolar
mrshavva Hacı şerifte yaptırdım indirim vardı 70 tanesi 49 TL’ye bugün geldi kargom yetmezse bir daha yaptırırım diyorum yanlış değilsem de 2-3 aya kadar rahat bir şekilde saklanabiliyor 🙈 ocağa birşey kalmadı sonuçta 😍
Elif7781 behrem uzun poşette 5 li 100 adet yaptırdım karışık 20 adette yıldızlı yaptırdım 120 ₺ ödedim
behrem Elif7781 allah allah çok uyguna yaptırmışsınız, ben akşam sordum bana epey pahalı bir fiyat verildi 😅
Zehra1982 Zeynep26 çikolata atölyesinden yaptırdım pazartesi doğumum var. Sipariş verdiğimin ertesi günü kargoya verdiler hem tadı hem süslemesi çok güzeldi. Çok ilgililer