Melekinci Kizlar 34 hafta hamileyim karin cevresi,diger hersey haftasina uygun fakat kafasi 3 hafta onde . Ben 2 hafta normal biliyordum. 3 hafta neden ola Bilir?
Elfelf0 Melekinci ilk oğlumda 2 hafta öndeydi buda 3 hafta önde 😁 oğlanlar iri oluyor hrlde bide genetik
Elfelf0 Melekinci olmaz oğlumda bende tedirgin olmuştum ilk tecrübesizlik ozele gidiyodum koca kafalı diyodu doktorlar 😂😂 gayet normal doğdu sdce tontis ti iri bebekti sezeryan oldum direk doktor zorlamak istemedi . Mesela şuan gayet rahatım biliyorum diğer oglumdan buda öyle dert etneyin sizde 😊
feyzaben Elfelf0 benim de bebeğim 35+2 kafamız 39 a uyumlu moralim bozuldu biraz nasıl bir şey çıkacak acaba :(
Altunkaya_44 feyzaben canım bende 30+2 yim bebeğin kafası 34 dedi bı sorun olmamıştır inşallah sende, bilgi verebilirmisin lütfen
AlyaBeren Altunkaya_44 benim bebegimjn kafasınada büyük dediler doğunca sorun olur mu bilmiyorum doğunca belli olacak
Altunkaya_44 AlyaBeren aynen bende sordum bı sorun Allah vermesin engelilik gibi bişi olurmu tersledi ne bilim doğsun bakalım dedi ama yandaki kız erkek çocuklarınki çoğu 1,2hafta önde şekerin de var ondandır büyük ihtimalle sıkıntı yapma boş yere dedi
HmerveK Altunkaya_44 benim bebeğimin karın çevresi 2 hafta, başı 3 hafta önden gidiyormuş. Sezaryen olabilirsin dedi böyle giderse. Neden engellilikten şüphelendiniz ki?
AlyaBeren Altunkaya_44 kimsenin kimseyi terslemeye hakkı yok her annenin hakki sormak insan merak ediyor sonuçta çocuğun insan cocuguna bişey olsun istemiyor
Altunkaya_44 HmerveK normalde doktorum bebek önde gidio diodu hiç kafası önde dememişti ama acile gidince herşey normal kafa çevresi 4 hafta önde dedi sizin karın bolgeside 2 hafta ondeymis demeki iri birazcık bebisiniz ama bize sadece kafa önde dedi ben bı sorun olabilirmi deyince olabilir su toplamamis falan ama.dedi böyle tipi bı degisti bende Allah korusun engel gibi durum olurmu dedim ne bileyim doğsun görürüz dedi
HmerveK Altunkaya_44 Anladım. Devlet hastahanesine mi gidiyorsunuz? Hiç öyle cevap verilir mi? Bende de şekerden şüphelendi. 10 gün ölçtüm. Sonuçları ileteceğim. Bakalım ne diyecek.