Kediannesi21 Aşırı bel ağrısı cekiyorum ikinci gebeliğim .3 haftadır grip gibi burnum tıkalı belim ağrıyor disim ağrıyor uyku desen yok mahvoldum ya 18 aylık bebeğim var bide sizler ne durumdasınız anneler
Melekinci Kediannesi21 34 haftamdayim. Ayakta durmaga zorlaniyorum surekli yatak halindeyim. ((( benim de 2 ci hamileliyim
EbruMD Kediannesi21 35+2 oldum benim de aşırı karnım ağrıyor belim ağrıyor kasılmalarım var geceleri uykusuzumm ve daha çok işim var napıcam bilmiyorum
Elfelf0 Kediannesi21 benmde aynı belim çok ağrıyor bugünde diş ağrısı başladı havalarda sıcak çok bunaldım of
Ummudogan Kediannesi21 bende bugün 35 oldum ama yataktan kalkacak halim yok ne zamandır. Hatta hastane çantamı bile şimdi hazırlıyorum. Ve kan değerlerinde ciddi düşüş var kan takviyesi alıyorum. Eşim sayesinde ayaktayım diyebilirim ve benimde ikinci gebeligim
Kediannesi21 Melekinci Allah kolaylık versin canım yatabilsem oğlum cok hareketli onun ek gıdası evin isi derken gün icinde canım çıkıyor gecede sıcaklardan uyuyamıyorum hayırlısıyla bi doğsaydılar
G12s_18 Bende 36 haftalık hamileyim kasigim belim çok agiriyor sabah kalkınca sanki dayak yemiş gibi oluyorum bazen diyorum hayırlısı ile doğsun da en azından bu ağrılar son bulur uykusuzluğa razıyım 😪
Kediannesi21 G12s_18 uykusuzluğa bi nebze alısıyor insan canım ilk bebeğim kolikti 3 ay uyku bilmedim buda süpriz bebeğim ama inanılmaz zorlanıyorum belim aniden tutuluyor çatı ağrısı cok çekiyorum oğlumda tam keşif zamanında pesine koşturmaktan anlamadım nasıl bu aya geldiğimi
Kediannesi21 EbruMD ben her isimi kendim yaptım annemde gecenlerde geldi oğluma baktı kalan isleri yaptım cantayı vs hazırladım bi an evvel sağlıklı sekilde doğum yapmak istiyorum ertelememeye calıs canım insanın gözünde büyüyor yoksa is
G12s_18 Kediannesi21 Benim ilk gebeliğim bu zamana kadar zor geçmedi aslında son 1 haftadır zorlanıyorum artık Sağlıkla dogsunlar inşallah
Kediannesi21 G12s_18 benimde ne kusma ne bulantı her iki hamileliğimde de yasamadım ama inanılmaz bir bel ağrısı aniden oluyor bide iş yaparken ama ben yapmasam yapacak kimse yok kendimi zorlamadan günlere yayarak yapıyorum ona rağmen tutuluyorum rabbim kolaylık versin sanada canm
Kediannesi21 Elfelf0 oğlumda kış hamileliği yasadım mis gibiydi planlı gebelik düsünenlere tek tavsiyem yaza denk getirmesinler asla berbat bisey sıcaklarda hamilelik ya rabbimin gücüne gitmesin imdat diye bağırıp ağlayasım geliyor
Kediannesi21 G12s_18 benimde plansızdı bana kalsa 2. Cocuk asla yapmazdım ama rabbim nasip etti simdi nasipse kızım olucak her iki meyveyide tatmıs olucam 🫶🏻
Kediannesi21 Ummudogan allah yardımcın olsun canım kücük cocuk olunca ekstra zorlasıyor benim esimde oğlumuzla aksamları ilgilenebiliyor ama tüm gün kosturan yine benim🤦🏼♀️
gizcansen Kediannesi21 35.haftamdayım hiç bir sıkıntım yok şükür 🙏🏼 kıpır kıpır kocaman bir göbekle yaşıyorum 🙈 sıcaklar zorluyor