Canseel13 Kızlar raporu tam hangi haftada alacağız 32+0 itibari ile mi alacağım doktordan yoksa 31+0 mı?
Tugbazdmr Canseel13 doktorum özellikle arayıp 32+0’da çağırdı aldığım günde çalıştığım birliğe teslim ettim 🙏🏽