Dün ağrı ve karında sertlesme için hastaneye vittim açıklık muayenesi yapti doktor çok zorladı ama çok canimi yaktı nst de de hafif sancılarım çıktı eve geldiğimde de kahverengi leke vardi bugun azar azar yine oluyor lekelenme cok zorladigindan olabilir mi sizce