Elifelibass Kızlar 28 temmuz sabah 10.00 da spinal sezeryan doğuma gireceğim çookk çokk heyecanlıyım sizlerin şafak kaç nasıl hissediyorsunuz 😍🙈
yasolinko Elifelibass ayy şafak 12 bende çok çok heyecanlıyım ilk gebeliğim spinal olucam allahım bize bağışlasın bebişlerimizi💕
ebrusngl Elifelibass pazartesi günü bende spinalle sezeryan olucam inşallah korku heyecan panik hepsi bir arada zaman durdu sanki hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah 🤲
Smlaa Ya ne güzel sizinkiler belliymiş en azından benimki nasıl olacağı belli değil bu 16 günüm kaldı
Elifelibass Yazmelegi_ Benimde öyle heyecan korku tuhaf böyle rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
runkli0606 Elifelibass sağlıkla al kucağına inşallah benimde son 26 düşünmemeye çalışıyorum ama aşırı stresliyim 🥴🙈
Nur001 25 temmuzda benimde sezeryanım var son günlerde heyecan yerini sakinlik aldı hiçbişey hissedemiyorum gibi 😅
YigitPoyrazMomm Elifelibass böyle güzel postlar görünce ben bile heyecanlanıyorum rabbim sağlıkla evladinizi kucaginiza almayı nasip etsin🙏🌷