Happy20 evet ben odakta doğum yaptım 34 haftalık . Bebeğimi benim yanıma vericez diye oksijenden ayırıyorlar ve akciğerini patlattılar . Bebeğim entübe bir şekilde tekdene sevk edildi çünkü cihazlar sadece Tekden de var ve bir çok çevre illerden oraya yenidoğan sevk edilmişti . Biz 14 gün kaldık çok titiz bir çalışma sürdürüyorlar ve ekipleri çok iyi .