Egeminannesi Grglkbrr canım benim 5 gün sürdü 9 haftaliktim kalp atışı fln normal di yinede ilaç vermişti Dr bı de kan uyuşmazlığı vardı bizde onun iğnesini oldum Dr bı git ünde bı damla geliyodu bende de ama her gelmesinde ben ağladım ilk gebelikte olmamıştı ikincide geldi basima
Grglkbrr gamzecgr kullaniyordum kesede kanamam vardi ama kanama alani gecince birakmistik simdi kahverengi leke basladi
gamzecgr Grglkbrr tekrar devam etmeniz gerekebilir benim 14+5 hala kahverengi lekelenmem oluyor hem iğnesini hem ilacını kullanıyorum
Yas3ming Bende de aynı dönemde aynısı oldu mutlaka git koyu kahverengi akıntı eski kan ama yine de olmasını istemiyorlar progestan yazarlar mutlaka.
Buurrccuuuuu Benimde kahverengi lekem var hamileliği öğrendiğimden beri. Doktor düşük tedavi verdi bir haftadır evde yatiyorum. 7+0 oldu bugün ne olacağını bende sabırsızlıkla bekliyorum
Grglkbrr Buurrccuuuuu bende iki haftadir yatiyorum progestan kullandim kasiklarim ve belim adet sancisi gibi agriyip sonra leke geliyor
Buurrccuuuuu Grglkbrr kaç haftaliksiniz 2 hafta sonu kontrole gel dedi doktor siz ne zaman gideceksiniz kontrole
Buurrccuuuuu Grglkbrr progestani vermeden hormon testinize bakıldımi benim progesteron hormonu çok düşük olduğu için verildi ilk hamileliğim benim hamile olduğuma sevinemeden düşük tehlikesi var dendi
CerenB Benim 13.cu haftaya kadar kanamam oldu 30 haftaligim tedbir amacli progestan fitil kullaniyorum ihmal etmeden doktora gidin tedbirinizi alin
Grglkbrr Egeminannesi bende ilkinde boyle bisey yasamadim ikinci de yasiyorum bundan oncede bir kimyasal gebeligim oldu
Egeminannesi Grglkbrr yinede acilden giriş yapınca nöbetçi Dr muayene ediyor bı git cnm çünkü nolur nolmaz diye Dr bana ilaç vermisti