zengooo Kızlar bugun kontrol vardi guzeldi gordum Allahima sukur.sonra biraz gezdim.kustum falan kasikta agri var batiyo normali.yasayan varmi
Annabelle Bende hep var 14. Haftadayım. Başlarda daha çok oluyordu bebek büyüdüğü için oluyormuş. Ama yine de idrar yolu enfeksiyonu olma riski var tahlil yaptırmanız iyi olur
gamzecgr Annabelle ben de 14+5 im ara ara bıçak saplanır gibi girip çıkıyor rahim büyüdüğü için sürekli devam edecek bi durummuş beraberinde kanama olmazsa sıkıntı yaratmazmış