Merhabalar. 19+2 deyim suanda. Alt kisimda cati agrisi gibi agrim oluyordu doktora gittim kizimi kucagima aldigimda arttigini soyledim. Progestan verdi sabah aksam 200 mg. Doktora sormayi unuttum daha dogrusu eve gelince acaba dedirtti bana. Kendisi de o konuda bisey demedi. Acaba erken dogum riski falan olabilir mi? Biyle bisey yasayan var mi? Bildigin kemik agrisi cunki sanci seklinde degil.