İlk gebeliğimde akşam 11 gibi başladı sancım ama karın ağrısı olarak başladı hiç bişeyim gelmedi su veya nişan gece sıklaşmaya başladı ilk etap yalancı sancıdır diye düşündüm sıcak duş aldım eğer duştan sonra sancıların devam ediyorsa doğum sancısıdır o zaten 5 dk da bire düşünce gittim 3 gibi gece. Sancın başlar başlamaz hemen gelmiyo gitme şansın olur ben ce