Aysnr08 EbruAslan13 hergün ceviz yemege calisiyorum bebegin beyin gelisimi icin süt peynir yumurtada normalde sevmem arada zorla yemeye calisiyorum meyve sebze ananas mango avokado brokoli çok faydalı
Ecrinimleyla EbruAslan13 sıradan insanlar gibi besleniyorum 😂😂😂sadece kola gazoz gibi şeyler içmiyorum içersem maden suyu veya meyve suyu her gün bir bardak süt bir tabak meyve mutlaka yiyorum
Benay EbruAslan13 benim günlük öğünlerim şöyle oluyor sabah 1 yumurta salatalık domates ceviz zeytin peynir sonra köpeğimi gezdirip gelip süt içiyorum öğlene doğru muz ve kivi yiyorum farklı meyve varsa onları da tüketiyorum sonra badem ve fındık yiyorum bir avuç sonra kaşarlı bir tost yapıyorum onu yiyorum sonra bekliyorum eşim geliyor akşam yemeği ne yaptıysam onu yiyoruz yatarken tekrar bir süt içip yatıyorum genelde hep böyle
EbruAslan13 her gun sut yumurta yemek cok kılo aldırmazmı anneneye ben terettutde kaldım bırazcık🤷🏻♀️anne cok kılo alırsa bebek zayıf kalıyormuş
Tugbamete EbruAslan13 ben hergün yiyorum 34 haftalığım 7 kilo aldım 32.haftamızdada bebeğim 1841 gr dı doktor ikimizinde gidişatının çok iyi olduğunu söyledi hem calsiyum protein ve magnezyum içeren yiyecekler senin için çok önemli hamur işi ekmek abur cubur bunlar kilo aldırır insana
elfemrhbbs Bende hergün 1 yumurta yiyorum süt içiyorum ilk haftalar olduğu için bulantılarım çok pek yiyemiyorum🙈
Papatyam34 Sabahları peynir zeytin ceviz . Ara öğünlerde de günde 1 bardak süt ve mevsim meyvesi. Ve çiğ yani kavrulmamış kuruyemiş bir avuç kadar. Öğlen veya akşam yemeğinin birinde mutlaka yoğurt yiyorum o şekilde ☺️
Yalinn8 EbruAslan13 Beyaz ekmek, beyaz pirinc, patates hiic yok 1 gün avakado 1 gün muz Sık sık salata ve corba Zaten yumurta, yogurt, süt şart Kuru incir, kuru kayisi Bol mandalina Cok nadir biskuvi, cips(zaafim var resmen) kaciriyorum tabii😋
Yagmurerol EbruAslan13 her gun yumurta yemek disinda asiri dikkat etmiyorum istahim olmadigi icin, meyve yiyorum bide ❤️
Burcu35 EbruAslan13 hergün mutlaka 1 yumurta badem bal 1 bardak süt tüketmeye dikkat ediyorum akşam yemeklerinde mutlaka çorba içmeye çalışıyorum katı beslenirsem kabızlık oluyor çünkü hemen. Abur cuburu kestim ama çok kaçamıyorum malesef 🙊
Umutyorgun EbruAslan13 ymurta yiyemiyorm bi.onuda en az haftada iki kez tiksine tiksine zorla esim yediriyor..ama ceviz findk ayran sut yorgurt et(kirmizi)balik..salata.roka ayriyetten.meyvee.boll su..
Sebahat42 Özellıkle gece uyanınca canım com meyve cekıyo ve aabah aç karnına gece mandalın yıyorum sabahta muz
Tugbamete EbruAslan13 mutlaka yumurta peynir süt yada ayran yoğurt tüketmeye dikkat ediyorum ana öğünlerde ya sebze yemeği ya balık yada et tüketmeye çalışıyorum öğle ve akşam yemeği arasında meyve akşam yemeğinden sonrada sütlü tatlı yiyorum (gün içersinde hiç tatlı tüketmediğim için canım çok istiyor) 😊 ceviz muz falan yemek bebek için çok iyimiş ama ben ikisinide hiç sevmiyorum aklıma gelirse bazen yiyorum açıkçası ayda 1 kerede fastfood tüketiyorum canım çekiyo 🙈🙈
EbruAslan13 bız daha yenıyızz doktorum bana tuz ve beyaz ekmekten uzak durmamı soledı bende 62 kıloyum doktor ıdeal bı kıloyla başladımı soledii her gun duzenlı olarak sut ve yumurta yıyorumm ama mandalınayı cok yıyorumm 😎