Madeinpelin Kızlar sezeryanda göbek kalıyormuş galiba korse takmayınca normal doğumda bu durumlar nasıl? korse kullanmaya gerek var mı yoksa kendi mi gidiyor bilgisi olan ??
Furelcag Madeinpelin bence o dopjm şekliyle alakalı değil, tamamen fiziksel bişey. Bende olmadı sezaryen doğum yaptım ve korse kullanımını gevşek tuttum.
MadameHappy34 Madeinpelin normal doğumda göbek kalıyor annem çok kez bağlayalım dedi dinlemedim çok pişmanım 🤦♀️🤐
AlyaLinaaa 33 gün önce sezaryen doğum yaptım şuan hamile kaldığım kilonun bile altına düştüm korse falan da kullanmadım bence bünyeyle alakalı göbek falan kalmadı 😊
Nurrdmr15 Madeinpelin bünyeyle alakalı sanırım benim ilk doğumum normaldi 8 sene oldu göbeğim hala benimle kaldı gitmedi şimdi ikinci gebeliğim büyük ihtimalle sezaryen olacak ondada 2 ye katlanır artk diye düşünüyorum 😂
turkuaz_ Madeinpelin tabi farketmez sonuvta bebek orayı ordaki deriyi genişletti bi miktar küçülücek ama eski dümdüz hali olmucak.
Cekilmezbirkiz Madeinpelin göbek kalıyor diye kim dedi Allah aşkına. Doğum sonrası yemeyi kesmeden devam edilirse süt olsun diye tatlı şekerli şeyler yenilirse göbek “olur” tabi ki. Sezaryen sonrası göbek kaldı diyenler bahane uyduruyor.
Bernasnli Cekilmezbirkiz aynen ya bir çocuk doğurduk diye dötü başı salıyorlar ne spor var ne birşey kalır tabi göbekte kalçada basende
Laleozkan_09 Madeinpelin ben sezaryen olmuştum. Kırkım çıkmadan karnım dümdüz olmuştu. Hiç göbek kalmadı. Çok kilo alıp almamanıza bağlı galiba Ayrıca hiç korse kullanmadım
Balbebek012 Madeinpelin korse takmak lazım ben doğumdan çıkınca hafif göbeği m vardı ve bir ay korse kullandım dümdüz olmuştu korseyi kesin tavsiye ederim kesin tak