aslii57 Kızlar selam bu ay aşılama yaptıracağım. Duphaston kullandım biteli 2 gün oldu ama 4 5 gündür arada bir kahve rengi leke geliyor ama çok az pecete de görüyorum bu gün de kasik ve bel ağrım var hafif hafif. Duphaston un etkisi mıdır ?