Cıkılmaması lazım kısmı hurafe😬Sadece bagısıklık sistemi biraz daha zayıf oldugu ıcın dıkkat etmek gerekıyor.Sonucta dunya yasamına adapte olmaya calısıyor minicik bünyeleri.Son zamanlarda özellıkle cok uzun ve asırı sıcakta olmamak kaydıyla yuruyusu oneriyor doktorlar🙂Doktor sakınca gormuyorsa cıkmamak ıcın sebep yok.