Leylakk valla ben 3 ay önce doğum yaptım 40 bin tl civarlarıydı sezaryen doğum acıbadem sigortaya, sigortadan sigortaya fiyat değişiyor allianza daha ucuzdu mesela doğum fiyatı.. sigorta limitiniz ne kadarsa sigorta onu karşılıyor kalanı siz ödüyorsunuz asm de 2 gün kalınıyor sezaryende başka hiçbir ücret ödemedik hastaneye her şey içindeydi hatta dopum sonrası 1 hafta sonra tekrar nuri bey ve çocuk kontrolündede ücret almadılar kontrol olarak geçti VIP oda isterseniz yine fiyat artıyor ama kesinlikle vıp oda tavsiye ederim gelen ziyaretçiler direk sizin yanınızda olmamış oluyor 😊 hastaneden çok memnun kaldım