Miamor0121 edadm saç falan göremedim ama çok tatlı duruyor Rabbim sağlıkla kucağiniza almayi nasip etsin 😇😇
nuzunismail edadm 😁😁😁 ben de sürekli soruyordum doktoruma saçı var mı diye ama belli olmuyor maalesef doğunca görücez dedi 😁 kel doğdu
2_evlatyolda edadm benimkinde tam ner saç gözüküyordu dogunca haber etcem gercekten saclı mı degil mi 2 hafta kaldı doguma benimki saçlıysa seninki de saçlıdır
edadm nuzunismail yaa 😂 ben de diyorum ben kel doğmuşum eşim kel doğmuş bari bebem saçlı olsun hep bakıyorum saçı mı var diye ama bizim şansımıza kel doğar 😂 Allah bağışlasın yavrunu 🥰❤️
Kizilciksurubu edadm Bizim detaylı ultrasonda da buna benzer bir şey vardı. Doktora sordum gördüğümüz şey saç mi diye. Hayır saç değil, ultrason yanılması dedi. Ultrasonda belli olmuyormuş saç.
edadm Kizilciksurubu ayy neyse benim bebemin saçlı olma ihtimali çok düşüktü zaten kendimi kel olacağı fikrine alıştırayım doğuma kadsr belki bi sürpriz yapar 😂🤭❤️
AslanMerak Saçlarında henüz renk pigmenti oluşmamıştır beyaz oluyormuş genelde bu sıralar ama bebeğin çok tatlı maşallah nazar değmesin 🧿
edadm AslanMerak ultrason yanılmasıymış neyse artık napalım belki bi sürpriz yapıp saçlı doğar 😂 teşekkür ederim canım benimm 🥰❤️