Gncanne_ canım benim aynısı benimde başıma geldi benimde bebeğimde hiç bi sorun yok ama sadece ense kalınlığı var dedi doktor. Ama ikili tarama testim herşeyim normaldi. 27 haftalıkken detaylıya gittim orda 7.6 mm çıktı. Ve banada çok şey dedi doktor. Ölü doğum bile olabilir denildi. Ağlamaktan mahvoldum hamileyim 3 gün ne bişey yedim ne uyuyabildim sonra başka doktorlara gittim bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söylediler kiiii yine rahatlayamadım çok kötü bi durum. Ama şöyle içini ferah tut eğer sendromlu bir bebek olsa burun kemiği gelişmezdi, kol ve bacak boyları kısa oluyor ve gelişimi geriden geliyor. Parmaklarında ayrıklık gözükebiliyor vs. Bebeğin gelişiminde bunlar oluyor yani. Şükür öyle bişeyin yok sanırım o yüzden bu konuda içine ferah tutmaya çalış. Lütfen kendini sıkıntıya sokma keşke maddi durumumuz el verse ve yapabilsek o testi ama maalesef…. Dua et. Hiç bişey olmayacağına ve sağlıkla kucağına alacağına inan. Bu özel günlerini kendine zehir etme ben çok yaptım elime hiç bişey geçmedi sende yapma… Benim çevremde ensesi kalın denilen ama sağlıkla doğan bir sürü bebekler var. Allahımın yazdığı olur. Hayırlısını dile… Endişelenme güzel anne 🩷🌹